Friday, August 27, 2010

geram..grrr

Salam,

kita slalo dengar org yg bertaqwa itu mulia di sisi Allah. Taqwa itu tiket kita untuk masuk ke syurga.. analoginya senang.. zaman sekarang klu kita mahukan apa2, perlu ada duit, ada dinar wang syiling $_$.. kita mahu rumah, duit jadi tiketnya..sama juga klu kita mahukan syurga, taqwa itu jadi tiketnya. pahala kita diconvertkan jadi nilai taqwa. ada faham? bulan ramadhan bulan kita menternak taqwa..

tapi taqwa itu apa??

org kata, taqwa itu takut kpada Allah. takut ya? ya,,, tpi itu bukan takrif taqwa yg sbanar, takut kpada Allah hanya ciri2 taqwa..setiap hari jumaat, kita diseru bertaqwa. taqwa itu penting? ya, sangat penting!!! klu tahu penting, klik ini

hari ni saya geram, xde kaitan dgn taqwa..

sgt geram geram! Geram! GRRam!! GERAM!! pada seseorg!!!
huh, tpi bila da mulakan entry ngan taqwa jdi sejuk plak...haiya..saya da kata kt joh nak post entry..hish, keep my promise, lagi pn saya perempuan! ada masalah bgtaw kan? osmate da jauh2, ms blog saja ada...jadi?

amik mood balik..SGT GERAM!! ok, mmg geram,, smalam lagi2 geram!
kawan lama saya! hish..,

@##$!$%
mereka bgurau dgn saya.. gurauan yg saya x brapa setuju.. hoho, sapa yg bertuah sj yg boleh baca, saya da edit :P

hmmph, ikut logik akal hamba Allah yg sehat, apabila kita geram..kita zikr ye dok? Agaknya ketika itu akal saya x brapa sehat..saya mnx maap.

dah,, lepas ni saya nak jaga ikhtilat lebih... kurang fb. bila ada urusan sahaja kita contact ya..boleh? (itu bg ajnabi)..rakan2,klu agak2 macam saya terlupa, tolong ingatkan boleh? terima kasih!!!


kamu jaga saya, saya jaga kamu ;p
itu ukhuwah fillah, bukan?

p/s: jgn bgtaw org lain, hy kamu followers sj..har har (mia gelak)

4 comments:

  1. atiqah anis:: oh, slamat alhamdulillah~
    mu x payah taw, x penting pn. xpe,nnt saya delete,, hehe

    wawahebat:: oh, B itu si kacau skola lama yg lama!
    eh, astaga..B itu baik~

    wawahebat x perlu tahu siapa :)

    ReplyDelete